tisdag 3 april 2012

Smart förvaring

Att återvinna gör jag alldeles för sällan, men efter inspiration från andra bloggare så har jag nu tagit tillvara 2 Pringlesrör. Jag sprayade dem vita och sedan tog jag mina fina schabloner och svampade bokstäver på röret. Det orangea banden slet jag loss från en papperspåse jag fick av min mamma häromdagen. Nu kan jag äntligen sätta våra använda batterier och värmeljushållare på ett bra ställe, för att sedan lämna dem på återvinningen. Dessa är dessutom snygga att ha framme till och med. Uppe på kylen blir ett bra ställe att sätta dem. De rör jag sett tidigare har varit svarta med vit text, men eftersom jag både hade vit spray och grön hobbyfärg så tog jag vad huset hade att erbjuda. Även det en återvinning.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar